info-folder

Sebber Skole

Info folder

Sebber Landsbyordning – den røde tråd fra 0-13 år

Sebber Landsbyordning består af institutionen Regnbuen med vuggestue, børnehave og skolefritidsordning (DUS) og af Sebber Skole med undervisning fra 0. til og med 6. klasse. I Sebber Landsbyordning arbejder Regnbuen og Sebber Skole tæt sammen om at skabe et tilbud til undervisning og fritid for alle egnens børn fra 0 til 13 år. Et tilbud, der er enestående i Aalborg Kommune.

Information

I denne folder findes information om Sebber Landsbyordning. Der kan læses mere på vores hjemmeside sebberskole.aula.dk, og man er altid velkommen til at henvende sig til såvel Regnbuen som Sebber Skole. Vi kan også følges på Facebook.

Vi håber, folderen vil give et indtryk af Sebber Landsbyordning, og at den vil tilgodese behovet for en lang række oplysninger om stedet.

Kendetegn

Landsbyordningen kendes som

•  Et sted i løbende udvikling og stadig forandring, hvor fællesskabet vægtes højt, og hvor der er kort vej fra idé til handling

• Et sted med engagerede medarbejdere og stor forældreopbakning

INFO-folder.pdf

Shape Created with Sketch.