Årets gang

I løbet af et skoleår har vi den del traditioner som vi holder fast i og holder meget af. Gennem mange af vores arrangementer ønsker vi at inddrage forældre for at de får mulighed for at bakke op om vores lille lokal skole. Hos os er der tradition for stor opbakning til disse arrangementer fra forældre (og bedsteforældre).

Samarbejde gennem forældremøder og skole-hjem-samtaler og har stor betydning for en god skolegang og derfor lægger vi også op deltagelse i disse.

• Skolestart - en særlig dag for vores nye elever.
  • Forældremøde Indskoling/mellemtrin.
  • Skolebestyrelsen - inviterer til løb for livet i Nibe.
  • Motionsdag - skolernesmotionsløb.
  • Skolefest - en uge hvor hele skolen laver drama, boder og fest.
  • 1. Skole-hjem-samtale.
  • Juleafslutning - med hygge i Sebber klosterkirke.
  • En skakaften på Sebber skole - forældre inviteres til et par hyggelige timer.
  • Lejrskole - 6.klasse tager på lejrskole 3 dag.
  • Rynkebyløbet - Sammen med Bislev skole løber vi for en god sag.
  • Bedsteforældredag - Bedsteforældre inviteres til en dag sammen med indskolingens eleverne.
  • 2. Skole-hjem-samtale.
  • Udflugt - en hel dag hvor forældre og elever tager på en fælles skoleudflugt.